Het is 09 mei 2024, 06:01




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Wastips interieur 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: 14 jul 2012, 20:21
Berichten: 5
Bericht Wastips interieur
Deze dagen begonnen met onderhoud en schoonmaak van onze nieuwe klapcaravan. Best een klus maar de moeite loont. De wanden aan de binnenzijde ben ik allemaal aan het schrobben met een boender, dus alle zwarte spikkels in het gestructureerde wandmateriaal krijg ik daarmee weg. Ik heb al heel wat emmers zwart water eruit vandaan getoverd.

Het wordt hierdoor meer en meer een uitdaging om de sterke oude geur die de caravan heeft te verminderen.

Dus heb ik de gordijnen gewassen in de wasmachine, wat een gedoe met die touwtjes, het was toch een warboel geworden. Hebben jullie hier tips voor? Ik heb nl niet zoveel kussenslopen of waszakjes als gordijnstellen.

De originele kussens waren al vervangen voor compleet nieuwe: dus nieuw schuimrubber en nieuwe modernere hoes. Ik weet niet meer hoe oud deze hoezen zijn en of ze zelfgemaakt zijn of dat je dit ergens kan bestellen. Heeft iemand een idee? Affijn, ik heb het idee om ook de hoezen te wassen omdat daar ook de sterke geur in hangt. Of blijft de geur aanwezig doordat het schuimrubber ook al ruikt naar oud? Hoe verdrijven jullie dergelijke geurtjes?

Helaas is het schuimrubber en hoezen wat we nu hebben van dunner materiaal dan het origineel. Ik vind het origineel natuurlijk veel beter passen in het interieur, maar de geur daarvan was echt vreselijk. (De vorige eigenaren hebben deze kussens gelukkig bewaard en meegegeven. De originele hoezen heb ik gewassen en opgeslagen op zolder.

Ik ben naast mijn bovenstaande vragen ook vooral benieuwd hoe jullie de caravan schoon houden...


16 jul 2012, 20:29
Profiel E-mail
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling