Het is 11 mei 2024, 19:49




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Onze gepimpte Rapido!! 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: 17 jun 2012, 10:26
Berichten: 7
Bericht Onze gepimpte Rapido!!
Hallo allemaal,
Ja dit zal misschien een beetje pijn doen aan de echte Rapido liefhebbers, maar ik, als vrouw, kon het niet laten om de gekochte Rapido in iets gedateerde stijl op te pimpen tot een heuse 'design' caravan. Want geef nou toe, wie wil er nu niet in een beetje stijl op vakantie? ;-)

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


17 jun 2012, 10:40
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 23 mei 2012, 11:01
Berichten: 53
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
ziet er mooi uit proficiat


17 jun 2012, 19:40
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 04 apr 2012, 21:40
Berichten: 42
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
mooi hoor! dat willen wij ook wel :P


17 jun 2012, 23:08
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 19 apr 2012, 10:11
Berichten: 11
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
Ziet erg mooi uit


18 jun 2012, 09:40
Profiel E-mail
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 15 mei 2009, 09:11
Berichten: 233
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
hoi,

wij zijn niet van de klappers maar wel van de nostalgie maar ik moet eerlijk toegeven dat we dit ook heel erg mooi vinden

grtz

Marga en Paul

_________________
Eerst 3 jaar geoefend met een Rapido orline 39 S van 1992 en sinds 3 juli 2011 met een Rapido Club 42 CP uit 1995, nu sinds 11-06-2018 in het bezit van een nieuwe Elddis Avante 482


21 jun 2012, 10:55
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 26 jun 2012, 07:30
Berichten: 1
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
Beste Sassie,

Ik vind het echt prachtig geworden.
Wat een rust en wat een mooie combinatie.

Wij zijn ook in het bezit van een rapido confort, we gaan dit jaar voor het eerst weg met deze rapido.
We hadden alleen enorme pech want de vorige eigenaar had de rapido ook geschilderd aan de binnenkant en toen wij de klapkar wilde openen, zat alles vastgeplakt en scheurde wij de binnenkant kapot.
We hebben 4 dagen lang alle verf af moeten pulken van de wanden en het plafond, resultaat dat het er grotendeels wel af is, maar langs de kozijnen en randen blijven de verfresten zitten.

Nu kom ik bij mijn vraag, met welke verf hebben jullie de klapkar geverfd en hebben jullie er geen last van dat de verf een beetje plakkerig blijft?
Ik hoop dat je je geheim prijs wil geven want wij willen in augustus weg met de kar maar de zin is nu wel een beetje weg door al deze ellende.

Ik hoop van je te horen.

Jullie Rapido ziet er in ieder geval geweldig uit!
Groetjes van Beekje


26 jun 2012, 07:37
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 22 jun 2012, 20:32
Berichten: 2
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
Misschien is het niet meer origineel, maar ik vind het wel hardstikke mooi geworden en het ziet er lekker fris en fleurig uit! Ik ben ook wel benieuwd waarmee je geverfd hebt. De eerste Rapido waar we naar gingen kijken had last van vocht gehad, hadden we die aangeschaft dan had ik de binnenkant ook opnieuw geschilderd. Gelukkig is die wat we nu hebben prima in orde en is het niet nodig. Veel plezier met je gepimpt exemplaar!


26 jun 2012, 17:38
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 23 mei 2012, 11:01
Berichten: 53
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
hallo,
ook ik heb eens een rapido gepimpt, en inderdaad een plakkerige boel, dat komt niet door de verf maar door de vinyl wand er zit een substantie in het materiaal dat het soepel houd en deze lost op met de verf, nu ik wist dit ook niet hoor, maar ben het teweten gekomen van een fabrikant welke zulk materiaal vervaardigd. Nu er is een oplossing, eerst een grondlaag aanbrengen, en daarna een soort krijtverf, wat er op neer komt een gewone goedkope matte latex, deze neemt het spul niet op, waarom eerst de primer, ja die goedkope latex dekt gewoon niet. Daarna was het geplak afgelopen. Zo heb ik het klaar gekregen.


27 jun 2012, 10:30
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 17 jun 2012, 10:26
Berichten: 7
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
Wat super leuk al jullie reacties te lezen!!
Bedankt allemaal.

Ik heb ook wat getwijfeld hoe ik dit ging aanpakken, uiteindelijk heb ik het eerst met een primer voorbehandeld en daarna met muurverf extra dekkend voor vochtige ruimtes geverfd. De klapper is al een aantal keren opengeklapt en tot nu toe zit het er nog netjes op:-)
Wel hoor je een plak geluid als je de wanden van elkaar aftrekt.

Dus voor degene die twijfelen. Gewoon doen!!:-) en uiteraard foto's delen!!!

Groetjes


28 jun 2012, 21:38
Profiel E-mail
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 04 mei 2009, 09:24
Berichten: 31
Bericht Re: Onze gepimpte Rapido!!
wat een mooie gepimte rapido gaaf hoor, hoe hebben jullie die vloer vernieuwd is dat laminaat of zeil?

groeten Gerald en Sandra

_________________
Camperen met een Esterel C34 uit 1980


28 jun 2012, 22:03
Profiel E-mail
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling