Het is 10 mei 2024, 16:57




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Keukenblokje ophangen? 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: 10 mei 2016, 11:55
Berichten: 2
Bericht Keukenblokje ophangen?
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een rapido Confort.

Er zat geen keukenblokje bij maar wel een kunnen kopen maar hoe hang je het op? :roll:
Ik weet in de deurlijsten zitten 2 gaatjes maar ik zie aan de achterkant van het keukentje geen pinnetjes of iets.
En nog een vraag; de plankjes onder het keukentje zijn die ter ondersteuning ? (ik moet ze zelf maken)


05 jun 2016, 10:01
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 01 maart 2016, 18:56
Berichten: 6
Bericht Re: Keukenblokje ophangen?
Als het goed is horen er aan bijde (achter)zijden een pinnetje te zitten. Ik meen een korte en een wat langere, dit om het inhangen te vermakkelijken. Onder het keukenblokje hangen twee scharnierende plaatjes. De linkse steunt dan (uitgeklapt) OP de ombouw van de scharnier en de rechtse steunt dmv een soort drukknopje TEGEN het rechtse scharnier. Tevens zitten er in beide plankjes een sleuf, daar kun je dan een horizontaal plankje inhangen. Dat geheel heeft duidelijk een steunende functie. Ik kan helaas op dit moment geen fotos maken. Kar is ingeklapt. Gelukkig niet voor lang. :lol:
Groets,
Arrie Rombout


05 jun 2016, 10:29
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 01 maart 2016, 18:56
Berichten: 6
Bericht Re: Keukenblokje ophangen?
PS. Google even op "rapido confort keuken" en je krijg diverse afbeeldingen te zien.
Wellicht heb je daar wat aan.
Mocht je er niet uit komen, laat me dit dan even weten.
Succes.


05 jun 2016, 10:37
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 10 mei 2016, 11:55
Berichten: 2
Bericht Re: Keukenblokje ophangen?
Hallo Arrie,
Bedankt voor je reactie maar helaas kan ik nergens online een foto vinden met een keukentje waar je de pinnetjes ziet zitten of een alternatief om het op te hangen ( zijn allemaal voorkanten :roll: )
De uitleg van de plankjes daarmee kan ik aan de slag :D
Groeten,


05 jun 2016, 16:41
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 04 sep 2015, 19:37
Berichten: 7
Bericht Re: Keukenblokje ophangen?
Als het goed is zitten er twee verticale metalen strips op de achterkant van de keuken een stukje uit elkaar zodat die precies tussen de deurlijsten van de achterwand passen. Die zitten niet precies midden achter maar wat naar links (gezien van de voorkant) op het keukentje. Bovenaan die strips zitten kleine nokjes. Die wijzen naar buiten.
Die wurm je in de gaten van de deurlijst en als hij dan op zijn plaats zakt voorkomen de deurlijsten samen met die twee metalen strips dat hij eruit kan vallen

Ik heb geen foto en de klapper staat nog in de stalling, maar ik hoop dat dit helpt

Vincent


10 jun 2016, 20:50
Profiel E-mail
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling