Citaat: Beste Klapper vrienden,
Waar je een Rapido voortent of-luifel kunt kopen is een regelmatig terugkerende vraag. Er zijn 2 opties: A - Een speciaal voor de Rapido gemaakte voortent kopen. B - Een standaard voortent kopen en de Rapido aanpassen (rails uiteinden afslijpen). Optie B is goedkoper dan optie A, maar je Rapido onherstelbaar aanpassen is ook niet alles.
Ik heb optie B uitgezocht door in september 2011 een 19-tal leverancier en/of producenten van tenten en luifels aan te schrijven met de vraag: "Heeft u in uw programma ook luifels en/of voortenten voor de Rapido vouwcaravans, type Confort / Export / Record? Deze werden van 1960 tot 1990 geproduceerd. Speciaal hier aan is de in gedeelde pees, vanwege de vouw constructie. "
Resultaat: 2 x geen reactie (Cabanon, Venrura) 9 x 'nee' (Bax, Brand, Dorema, ESVO, Gerjac, GoldCamp, Herzog, Isabelle, Walker) 1 x 'aanpassen standaard tent' (Reda, Inaca) 4 x 'maken we op verzoek' (Automatent, Fortex, Marvella, ten Hoope) 2 x JA (Grunder (op voorraad), Karsten (opblaasbaar, zie foto))
Ik heb een PDF-document gemaakt met alle 19 websites en alle letterlijke reacties. Zie mijn website, onder Downloads - Rapido: 'Rondvraag Voortent-Luifel 2011-09.pdf'
05-10-2011 bijgewerkt n.a.v. nagekomen reactie Inaca
|