Het is 13 mei 2024, 20:43




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
nieuw lid 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: 10 apr 2016, 09:50
Berichten: 2
Bericht nieuw lid
Goede dag allemaal

Ik wilde me zelf even voorstellen

Ik ben kevin samen met saskia samen uit het zuiden van Limburg


Ik was vroeger al gek op de rapidos omdat me opa en oma vroeger een rapido record hebben gehad en daar menig keer mee op vakantie zijn gegaan samen met me ouders
dit is me altijd blij gebleven na lang zoeken en Door heel Nederland na verschillende rapidos hebben beken had ik helaas nog niks gevonden wat ik eigenlijk wildehebben (iets zonder roestige wanden bobbels enz)
Na lang zoeken toch wat gevonden

met stom toeval stond bij me opa en oma een hele mooie confort matic te koop de mensen waren er zo zuinig op dat als ze hem dicht klapte er elke keer noppen folie op de ramen werd gelegd om de raampjes te beschermen dus er is geen krasje aan de ruiten

De kussens werden ingepakt en iets op de bodem gelegd dat er geen vocht aan kwam als die opgeborgen werden

Hij heeft geen last van roest behalve op het neus wiel en geen last van bobbels tussen de platen ik was gisteren morgen gaan kijken bij die mensen en goed gesprek gevoerd met die mensen meneer wou heb eigenlijk niet verkopen hij vond hem uniek maar zijn vrouw wilde niet meer op vakantie en daarom deden ze hem eigenlijk met spijt weg

En er zit een Nieuw dekzeil op Nieuwe voortent en nieuwe klapkastjes voor in de voortent enz.
De originele voortent met stokken zit er ook bij maar deze werd niet gebruikt omdat de mensen hem te groot vonden en ze het wat lastig was om deze op te zetten

Maar met alles bij elkaar ben ik nu wel een zeer Gelukkige nieuwe eigenaar van een rapido confort matic

Ik heb alleen 2 vragen aan u mede klappers
Ik kan het bouwjaar niet vinden op type plaatje kenmerk van rapido is rondom 2 doorlopende strepen rond om
En er zit geen pal meer op voor achteruitrijden wat je vroeger moest omzetten (meneer zij dit is een nieuwer type dat heeft die niet meer )

Dus met vriendelijke groeten kevin


10 apr 2016, 10:10
Profiel E-mail
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 28 maart 2009, 22:49
Berichten: 335
Woonplaats: Haarlem
Bericht Re: nieuw lid
Citaat:
.....kenmerk van rapido is rondom 2 doorlopende strepen rond om .....

zie: http://rapido.buzink.nl/Streepjes_en_Logos.html

_________________
Van 1988 tot eind 2014 eigenaar van een Rapido Confort uit 1979. Nu een Elddis Odyssey 321. Maar nog steeds Rapido-enthousiasteling !
https://rapido.buzink.nl


Laatst bijgewerkt door chris op 30 jan 2021, 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt



12 apr 2016, 00:15
Profiel E-mail WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 15 mei 2009, 09:11
Berichten: 233
Bericht Re: nieuw lid
Van welke jaartallen heb ik geen verstand maar wel willen we je feliciteren met je aanwinst en van harte welkom heten bij dit forum

grtz
Marga en Paul

_________________
Eerst 3 jaar geoefend met een Rapido orline 39 S van 1992 en sinds 3 juli 2011 met een Rapido Club 42 CP uit 1995, nu sinds 11-06-2018 in het bezit van een nieuwe Elddis Avante 482


15 apr 2016, 08:24
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 10 apr 2016, 09:50
Berichten: 2
Bericht Re: nieuw lid
Ik weet nu dat de confort uit 1986 is de vorige eigenaar kwam even langs gelopen torn ik vanmiddag even aan de rapido aan het werken was


Mvg kevin


15 apr 2016, 20:57
Profiel E-mail
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling