Het is 11 mei 2024, 07:23




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
OOK 1e Test minivakantie afgelopen weekend. 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 06 jul 2011, 14:27
Berichten: 60
Woonplaats: Arnhem
Bericht OOK 1e Test minivakantie afgelopen weekend.
Afgelopen weekend een nachtje weggeweest met de export (blijft een vreemde naam)
als gevolg van een spontane reactie op een uitnodiging van een vriend die zijn tent met vrouw en dochter aan het testen was.
Samen met dochter en 1 hond naar boerencamping Revehof in Dronten. (vrouw, zoon van 3 maanden en 2e hond zagen het even niet zitten om zo stel op sprong een test-nachtje te houden)
Pracht campinkje trouwens! Ouders van vriend waren er net op de koffie en die hebben jaren een rapido gehad, dus kon ik meteen alle vragen stellen die ik had. Wel alleen in en uitgeklapt.
Ging perfect! Redelijk goed geslapen op die oude kussens. Wat een heerlijke ruime ruimte binnenin!
Hond, heidewachtel, in de garderobe, bank weggelaten (neem ik straks ook niet mee op vakantie) camping bedje neergezet, en nog ruimte om straks een 2e campingbedje nee te zetten.
Ik ben er alleen nog niet achter hoe de koelkast op 12volt moet, en wat die loeihete trafo onder het keukenblokje voor nut heeft. (zal met elkaar te maken hebben?)

Rijdt heerlijk zo'n lichte vouwcaravan achter de auto. Cruise control op 95, airco op 21 graden, muziekje aan. kreeg in 1 dag tijd al vakantiegevoel!

_________________
Rapido Export-Matic '83 getrokken door Citroën Picasso 1.8 lpg met 260.000 km ervaring ( De Honda NTV is na een flinke klapper verworden tot oud ijzer...)


11 jul 2011, 12:28
Profiel E-mail
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42
Berichten: 300
Woonplaats: Zutphen
Bericht Re: OOK 1e Test minivakantie afgelopen weekend.
Zo te lezen hebben we er weer een rapidoklapperfan bij!
Veel plezier alvast gewenst met je volgende kampeeravontuur.

De trafo onder het keukenblokje wordt bij mij niet heet, daar zit wel de waterpomp voor de kraan bij mij op aangesloten.
Ik weet niet of dit orgineel zo is, was bij mij al zo toen ik hem kocht.
Dat is bij mij ook het enige wat op 12 volt werkt, de rest (incl. de koelkast) werkt bij mij op 220 volt.

_________________
Groetjes,

Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon)
Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel


11 jul 2011, 16:01
Profiel E-mail WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling