Het is 11 mei 2024, 14:09




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Rustig Forum 
Auteur Bericht
Bericht Rustig Forum
Het valt mij op dat ondanks meer dan 200 leden het hier zo rustig is en weinig wordt geschreven in vergelijking tot andere forums. Zelf op de vrij nieuwe Rapidoforum in Duitsland wordt nog meer geschreven ondanks dat daar nog niet zoveel leden staan ingeschreven. Ligt dit aan onze Nederlandse mentalteit. Het is namenlijk in bijna alle Nederlandse Kampeer en caravan forums zo rustig en dat ondanks wij kampeerland nummer 1 van Europa zijn.

Waarschijnlijk ligt dit aan het hektische leven die wij Nederlanders hebben en daarom geen tijd om eens iets te schrijven? Al is het maar een voorstelling van wie jullie zijn, waar je vandaan komt en wat voor klapper jullie hebben. Ook het feit dat de beheerders hier winig online zijn en ook niet veel schrijven zou een oorzaak kunnen zijn. Een forum moet nu eenmal gemodereerd worden om de mensen er toe te brengen iets te schrijven, ervaringen dlen enz.

Just my 5 cent.

Vindt het gewoon jammer dat een forum voor klapcaravan liefhebbers niet echt uit de voeten komt.
Dus mensen schrijf eens iets al is het in jullie ogen niets bijzonders, anderen kunnen aan jullie ervaringen enz veel hebben, vooral de nieuwe klapperliefhebbers met weinig ervaring.


12 mei 2011, 16:02
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 28 maart 2009, 22:49
Berichten: 335
Woonplaats: Haarlem
Bericht Re: Rustig Forum
Beste Christiaan,
Het klopt: er wordt hier weinig ' gekletst'. Maar: als iemand een vraag heeft wordt meestal er druk gereageerd, vaak door verschillende mensen. Vragen stellers worden serieus geholpen. En dat is het belangrijkste.
"Kletsen" gebeurt er vooral op de Rapido-campeerdagen. Binnenkort weer met Hemelvaart. Ben je er dan ook?
Groetjes,
Chris

_________________
Van 1988 tot eind 2014 eigenaar van een Rapido Confort uit 1979. Nu een Elddis Odyssey 321. Maar nog steeds Rapido-enthousiasteling !
https://rapido.buzink.nl


12 mei 2011, 21:06
Profiel E-mail WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42
Berichten: 300
Woonplaats: Zutphen
Bericht Re: Rustig Forum
Christiaan,

Even een kleine waarschuwing n.a.v. het bericht van Chris:
Op zo'n weekend kletsen ze je de oren van je hoofd, Chris voorop! ;)

Maar wel erg gezellig.
Ik heb daar ook al veel over rapido's geleerd, je kan bij iedereen binnen wandelen en de boel bekijken, je kan veel inspiratie op doen, dat heb ik dan ook geweten na de eerste 2x dat ik mee ben geweest.
Ik heb n.a.v. deze weekenden zelf al aardig wat geklust aan mijn export.

Mijn advies (en ik denk ook dat van Chris): Geef je op en kom dit hemelvaartweekend sfeer proeven en inspiratie op doen!
Ons devies zo'n weekend: Alles mag, niets moet!

_________________
Groetjes,

Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon)
Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel


13 mei 2011, 06:59
Profiel E-mail WWW
Bericht Re: Rustig Forum
Wat meetings aangaat heb ik al de nodige ervaring, heb inmiddels denk ik zo'n 15-20 meetings achter mij en weet hoe het eraan toegaat. :) Ik heb echter geen Rapido maar een Esterel en de meetings waar ik aan deel heb genomen (en vaak ook door mijzelf georganiseerd) waren allemaal met vooral Duitse deelnemers. Ik ben nu eenmaal meer op Duitse forums aktief dan op Nederlandse en dat niet alleen als lid maar ook als administrator en expert (volgens anderen) op het gebied van de Esterel klapcaravan. Ook bemiddelingen bij verkoop is mij niet vreemd, zelf als het om een Rapido of gewoon een Alpenkreuzertje gaat.
Bovendien ben ik oprichter van de Esterelclub en als zodanig geinterresseerd in alles wat klapt en waar je dann ook nog in kunt slapen.

Christiaan


13 mei 2011, 17:03
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 24 maart 2009, 07:42
Berichten: 300
Woonplaats: Zutphen
Bericht Re: Rustig Forum
Ook met een Esterel ben je van harte welkom hoor.
Kunnen we misschien nog wat van jouw leren!

_________________
Groetjes,

Niek Warmoltz (en natuurlijk Karin, Anika en Madelon)
Rapido export-matic uit 1981 met veel snufjes, dorema voortent en luifel


14 mei 2011, 09:03
Profiel E-mail WWW
Bericht Re: Rustig Forum
Als het wat datum betreft past dan zou het wellicht mogelijk zijn eens een meeting te bezoeken, al was het maar om eens andere klapperliefhebbers te leren kennen. Helaas heb ik hier geen aankondiging van een aanstaande meeting kunnen vinden.


14 mei 2011, 09:42
Bericht Re: Rustig Forum
Heb het inmiddels gevonden, maar aangezien ik geen betalend lid ben kan ik mij dus op de website niet inloggen en ik ga er van uit dat je lid moet zijn van de club. :) Bovendien Hemelvaart wordt het nog niets met kamperen dit jaar aangezien mijn vrouw net een nieuwe heup heeft gekregen. Misschien volgend jaar een keer. Ik blijf hier op het forum wel gewoon aktief om in ieder geval mijn ervaringen en kennis van de Esterel met andere hier te delen.


14 mei 2011, 09:49
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: 28 maart 2009, 22:49
Berichten: 335
Woonplaats: Haarlem
Bericht Re: Rustig Forum
Beste Christiaan,
Het lidmaatschap kost 5 euro per jaar + de eerste keer 5 euro administratie. Aanmelden via http://www.dainty-dandies.nl/rapido/
Het kamperen is rond Hemelvaart (tijdsduur naar keuze) en er zijn nog vrije plaatsen.
Er hebben zich tot nu toe 3 Esterels ingeschreven (de eigenaren dus).

_________________
Van 1988 tot eind 2014 eigenaar van een Rapido Confort uit 1979. Nu een Elddis Odyssey 321. Maar nog steeds Rapido-enthousiasteling !
https://rapido.buzink.nl


14 mei 2011, 16:29
Profiel E-mail WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling