Het is 10 mei 2024, 14:55




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Hulpje hefdak 
Auteur Bericht

Geregistreerd op: 23 maart 2010, 16:42
Berichten: 25
Bericht Hulpje hefdak
Beste mensen, bij het klimmen der jaren vind ik het steeds lastiger om het hefdak uit te klappen en weer terug te laten zakken. Heeft iemand ervaring met het zelf instelleren van telescopische vering of wat dan ook om het geheel te vergemakkelijken?
Benieuwd of er een oplossing is. Groetjes, Diny


26 okt 2010, 19:14
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 18 dec 2010, 17:35
Berichten: 1
Bericht Re: Hulpje hefdak
Hallo zelf gebruik ik als hulpje voor het heffen van het dak een z.g gipsplaat steun. Deze steun kun je kopen bij de bouwmarkt en wordt gebruikt om platen tegen het plafond vast te drukken waarna deze vastgezet kan worden.Het heffen doe je door te knijpen met het handvat. Koop wel een goede die je middels een pen extra kan borgen.Het dak is sterk genoeg en werkt bij mij prima.Succes en groet van Koos


18 dec 2010, 17:44
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 23 maart 2010, 16:42
Berichten: 25
Bericht Re: Hulpje hefdak
jamoel schreef:
Hallo zelf gebruik ik als hulpje voor het heffen van het dak een z.g gipsplaat steun. Deze steun kun je kopen bij de bouwmarkt en wordt gebruikt om platen tegen het plafond vast te drukken waarna deze vastgezet kan worden.Het heffen doe je door te knijpen met het handvat. Koop wel een goede die je middels een pen extra kan borgen.Het dak is sterk genoeg en werkt bij mij prima.Succes en groet van Koos

Hoy Koos, hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik ga zeker kijken of ik wat met je tip kan en bij een bouwmarkt kunnen ze vast wel precies uitleggen hoe e.e.a. werkt. Groetjen, Diny


24 jan 2011, 21:43
Profiel E-mail

Geregistreerd op: 27 mei 2021, 13:02
Berichten: 2
Bericht Re: Hulpje hefdak
Misschien een krik gebruiken: ingeklapte krik, tussen hefdak en krik een passende (stevige) lat of pijp klemmen: omhoog krikken klaar....
Of is dit te simpel? :mrgreen:


27 mei 2021, 13:55
Profiel E-mail
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
phpBB.nl Vertaling